Visita institucional a la Fundació Estel: Compartint projectes de futur

Visita institucional a la Fundació Estel: Compartint projectes de futur

Ens complau compartir que recentment vam rebre la visita d’importants representants institucionals que han volgut conèixer de prop la tasca que realitzem a la Fundació Estel. Ens van acompanyar Josep Maria Vallès, l’alcalde de Sant Cugat; la regidora Gemma Aristoy; el comissionat de la discapacitat, Ferran Feius; i el president i representants de l’EMD de Valldoreix, incloent-hi la comissionada Susanna Herrada i el cap de gabinet Pep Tugues. A més, vam tenir el plaer de rebre Meritxell Lluís, tinenta d’alcalde de Terrassa, i l’equip de Prodis, una entitat amb la qual compartim valors i objectius.

Durant la trobada, vam poder presentar-los el nostre dia a dia, explicant-los què fem i com ho fem. Aquesta ocasió també ens va permetre exposar els projectes de futur que impulsem per continuar millorant la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen a les nostres llars i residències.

Va ser una jornada plena d’intercanvi i complicitat, on vam reforçar els vincles amb les institucions que ens acompanyen en la nostra missió. Agraïm la seva visita i el seu interès, i esperem continuar col·laborant junts per construir un futur més inclusiu per a tothom. Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!