Sessió del Consell de Participació d’Estel

El Consell de Participació de setembre a Estel: Compromís amb la qualitat de vida i l’entorn comunitari

El passat dijous, vam celebrar el Consell de Participació, amb la presència de representants de les famílies, residents, l’equip tècnic d’Estel i altres representants de l’Ajuntament de Sant Cugat i de Prodis. Aquest espai, essencial per a la millora contínua del servei, va permetre compartir informació clau sobre el funcionament del centre i recollir propostes valuoses.

Durant la sessió, es va fer balanç de les accions dutes a terme en resposta a les demandes de l’any anterior, entre les quals s’ha donat prioritat a activitats que promouen el benestar, confort i l’accessibilitat de les residents i l’accés a experiències significatives, com les sortides a la hípica.

A més, s’han recollit noves propostes que enriquiran el Pla de Xarxa i Comunitat d’Estel, reforçant el compromís d’oferir activitats i espais que afavoreixin la participació comunitària. Continuarem treballant per implementar un pla d’acció per a l’any vinent, que garanteixi que les propostes estiguin aliniades amb el dessitjos i expectatives de les residents i les famílies i ampliar les oportunitats de millora del benestar i el creixement personal.